null Työpaikkoja auki!

Työpaikkoja auki!

Pohjois-Suomen sosiaalialan osaamiskeskus hakee eri kehittämishankkeisiin työntekijöitä:

  • TOIMISTOSIHTEERI ajalle 1.3.2022–31.12.2023

Toimistosihteerin toimeen kuuluu hankkeiden laskujen asiatarkastus ja tiliöinti, maksatushakemuksien laadinta, ohjausryhmän sihteerin tehtävät, hankkeen taloushallinnon dokumenttien arkistointi sekä muita yleisiä henkilöstö- ja taloushallinnon toimistotehtäviä.

Kelpoisuusvaatimuksena hakijalla tulee olla taloushallinnon vähintään opistotasoinen tutkinto. Eduksi katsotaan kokemus hankkeiden taloushallintoon liittyvistä tehtävistä.

  • ASIANTUNTIJA, sähköisten palveluiden käyttöönotto 1.3.2022–31.12.2023 (Tulevaisuuden sote-keskus -hanke)   

Asiantuntijan tehtäviin kuuluu aiemmin aloitettu digitaalisten palvelujen kehitystyön jatkaminen, käyttöönotto ja palvelujen laajentaminen kunnissa. Lapissa on käytössä kunnissa sähköisen asioinnin portaalit virtu.fi ja ekollega.fi.

Asiantuntijan tehtävänä on tukea palveluissa sähköisten asiointikanavien käyttöönottoa yhdessä muiden hankeasiantuntijoiden kanssa. Sote-palveluiden kehittämisen yhteydessä mallinnetaan prosessien toimintaa ja suunnitellaan sähköisten asiointikanavien käyttöönotto osaksi hoito- ja palveluprosesseja. Tehtävään sisältyy palveluprosessien toimivuuden mallintamista, ammattilaisten kouluttamista ja ohjaamista sekä sähköisten palveluiden käyttöön oton suunnittelemista yhdessä sote-ammattilaisten kanssa. Asiantuntija toimii yhteistyössä Hyvinvointialueen muiden hankkeiden kanssa yhteensovittaen palveluiden kehittämistä.

Tehtävässä toimiminen edellyttää soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa, hyviä vuorovaikutus- ja viestintätaitoja, verkostoyhteistyötaitoja ja organisointiosaamista. Eduksi katsotaan kokemus sosiaali- ja terveysalan prosessien kehittämisestä ja mallintamisesta tai palvelumuotoilusta ja teknologian edistämiseen liittyvistä suunnittelu- ja asiantuntijatehtävistä sekä riittävä tuntemus sosiaali- ja terveydenhuollon toimintaympäristöstä.  

  • SOSIAALIHUOLLON KIRJAAMISEN ASIANTUNTIJA, 1.3.2022–31.12.2023 (Tulevaisuuden sote-keskus -hanke)   

Sosiaalihuollon kirjaamisen asiantuntija tukee, kehittää, valmentaa sosiaalihuollon työntekijöitä ja tiimejä sosiaalihuollon kirjaamisessa. Tavoite on lisätä sosiaalihuollon kirjaamisosaamista, vahvistaa edellytyksiä asiakastiedon yhdenmukaiseen, rakenteiseen kirjaamiseen ja käsittelyyn (mm. palvelutarpeen arvioinnit, suunnitelmat, monialaiset suunnitelmat). Tehtävässä toimiminen edellyttää tuntemusta ja kokemusta sosiaalihuollon kirjaamisesta.
Tehtävässä toimiminen edellyttää sosiaalihuollon ammattihenkilöistä annetun lain (817/2015) 7§:n mukaista sosiaalityöntekijän kelpoisuutta sekä kokemusta ja asiantuntemusta sosiaalihuollon toimialalta, hyviä vuorovaikutus- ja viestintätaitoja, verkostoyhteistyötaitoja ja organisointiosaamista. Eduksi katsotaan suoritettu sosiaalihuollon kirjaamisasiantuntijavalmennus.

Hankkeiden hallinnoijana toimii Kolpeneen palvelukeskuksen kuntayhtymä ja hankkeiden käytännön toteutuksesta vastaa Pohjois-Suomen sosiaalialan osaamiskeskus.

Tehtäviin valittujen toiminta-aluetta on koko maakunta ja toimipiste sijaitsee maakunnan alueella sovitusti. Valittavien työntekijöiden palkkaus määräytyy KVTES:n mukaan. Tehtävät täytetään ajalle 1.3.2022–31.12.2023.

Hakemus osoitetaan Pohjois-Suomen sosiaalialan osaamiskeskukselle sähköisesti oheisen Webropol-lomakkeen kautta: https://link.webropol.com/s/rekryposke

Hakuaika tehtävään päättyy 18.2.2022 klo 15.00

Lisätietoja:
kehitysjohtaja Kaisa Kostamo-Pääkkö kaisa.kostamo-paakko@poske.fi (puh. 040 570 2844) tai hankejohtaja Rea Karanta rea.karanta@poske.fi (puh. 040 646 3906)

Linkit