Työskentelymallit - ekollega
Työskentelymallit
Työprosessien kuvaaminen selkeyttää sosiaalialan ammatillista työtä ja yhteistoimintaa sekä lisää työntekijöiden suunnitelmallisuutta omassa työotteessaan. Hyvän sosiaalialan työn ajatellaan perustuvan kokonaisvaltaiselle asiakkaan kohtaamiselle, selkeälle suunnittelulle ja määritellyille tavoitteille. Mallinnettu työprosessi kuvaa sen mitä on tapahtumassa, milloin ja miksi.
Alta löydät mallit aikajärjestyksessä uusimmasta vanhimpaan. Voit halutessasi tarkastella saman aihepiirin malleja klikkaamalla mallin yhteydessä oleva vihreää asiasanaa. Mallit avautuvat toiseen verkkopalveluun.
Sivut, joissa tagi .
120 Ylitornion nuorten palvelut
Ylitornion nuorten palvelut
julkaistu 2018
Malliin on kuvattu Ylitorniolla nuorille (alle 29-vuotiaille) tarjolla olevat palvelut ja niiden löytyminen. Malli on tarkoitettu työntekijöiden työvälineeksi, mutta myös nuorten ja heidän vanhempiensa käyttöön.
Mallin on työstänyt Ylitornion nuorten monialainen hyvinvointiryhmä. Mallin työstämisessä on tehty yhteistyötä eri palveluntarjoajien kanssa (mm. Ylitornion lukio, terveyskeskus, ym.)
079 Kemin nuorten palveluprosessi II
Kemin nuorten palveluprosessi II
julkaistu 2012
Kemin nuorten palveluprosessin kuvausta on päivitetty kevään 2012 aikana. Ensimmäisen kuvaus Kemin nuorten prosessista tehtiin vuotta aiemmin. Keväällä 2012 päivitettyyn versioon on lisätty lukio uutena osana mallia ja myös muut osiot on päivitetty.
071 Kemin nuorten palveluprosessi I
Kemin nuorten palveluprosessi I
julkaistu 2011
Kemin nuorten palveluprosessista on työstetty kuvaus kevään 2011 aikana.
Hankekytkös: PaKaste I - II (Pohjoisen alueen Kaste) 2009 - 2013
034 Lapsen kasvun ja kehityksen tukeminen Torniossa
Lapsen kasvun ja kehityksen tukeminen Torniossa
julkaistu 2007
"Mallia rakentaessamme olemme käyneet ryhmissä läpi palvelualuettamme asiakkaan, työntekijän, prosessien näkökulmasta tavoitteena palvelujen kehittäminen ja näkyväksi tekeminen, luoda kuntalaiselle mahdollisuuden nähdä kuin Torniossa toimitaan varhaiskasvatuksessa ja erityisopetuksessa sekä siirtymävaiheessa - ehjän palvelukokonaisuuden kuvaaminen"