Sähköiset palvelut aikajanalla

  • Vuonna 2019 asiakkaille otettiin käyttöön chat-palvelu ja ammattilaisille chat- ja videochat palvelut.
  • Vuonna 2018-2016 asiakkaille otettiin käyttöön Suomi.fi-valtuudet ja -tunnistus.fi sekä videochat-palvelut
  • Vuonna 2015-2013 asiakkaille otettiin käyttöön kertakirjautuminen, Oma hyvinvointi -palvelut, Virtu-palvelupisteet, Elatusapulaskuri, Kansalaisen asiointitili. Ammattilaisille otettiin käyttöön toimikorttikirjautuminen ja sähköinen ajanvaraus
  • Vuonna 2012-2010 asiakkaille kuvapuhelinpalvelut, kansalaisneuvonta ja sähköinen ajanvaraus. Ammattilaisille otettiin käyttöön videokonsultaatiot ja työparipyyntö
  • Vuonna 2009-2007 asiakkaille otettiin käyttöön toimeentulotukilaskuri, Vetuma-kirjautuminen, sähköiset lomakkeet, terveydenhuollon verkkoasiointi ja virtuaalinen sosiaali- ja terveyskeskus (virtu.fi). Ammattilaisille otettiin käyttöön tiedonsiirtopalvelut, sähköiset lomakkeet, videoneuvottelulaitteet ja -lisenssit Lapin kuntiin sekä Virtuaalinen sosiaali- ja terveyskeskus (virtu.fi)
  • Vuonna 2006-2004 asiakkaille otettiin käyttöön sosiaalipalveluiden verkkoneuvonta sekä Tupas-tunnistus
  • Vuonna 2003 ammattilaisille otettiin käyttöön sosiaalialan verkkokonsultaatio