Selvitykset

Tästä löydät Posken selvitykset aikajärjestyksessä uusimmasta vanhimpaan. Voit halutessasi tarkastella saman aihepiirin raportteja klikkaamalla raportin yhteydessä oleva vihreää asiasanaa.

Sivut, joissa tagi kehittäjäasiakkaat .

67 Digitaalisten palveluiden kypsyysarvio 2022

Digitaalisten palveluiden kypsyysarvio 2022

Hanne Lindström & Maarit Pirttijärvi 2022
Hankekytkös: Vasa - Vahva sote Lapin hyvinvointialueelle & ICT - muutosvalmistelu

Avaa selvitys pdf -tiedosto

60.1 virtu.fi portaalin esiselvitys

virtu.fi -portaalin esiselvitys
Esiselvityksessä on vuonna 2018-2019 kerätty ja tuotettu erilaista tietoa virtu.fi -palveluportaalin toimintojen ja tarpeiden määrittelemiseksi sekä toteutuksen suunnittelemiseksi.

Hankekytkös: Virtu.fi - sähköiset palvelun maakunnan markkinoille

60 Kehittäjäasiakastoiminnan kehityskaari 2004–2019

Kehittäjäasiakastoiminnan kehityskaari 2004–2019

2019.
Avaa selvitys pdf -tiedostona

59 Kokemusasiantuntijuus kehittäjäasiakas-, kokemuskouluttaja- ja vertaistukitoiminnassa

Kokemusasiantuntijuus kehittäjäasiakas-, kokemuskouluttaja- ja vertaistukitoiminnassa

Asta Niskala & Terhi Savilahti (2019).
Avaa selvitys pdf -tiedostona

41 Monialaisen yhteistyön ABC. Toimintamalli sosiaali - ja terveydenhuollon asiakastyöhön paljon tukea tarvitsevien tai useita palveluita käyttävien asiakkaiden kanssa

Monialaisen yhteistyön ABC. Toimintamalli sosiaali - ja terveydenhuollon asiakastyöhön paljon tukea tarvitsevien tai useita palveluita käyttävien asiakkaiden kanssa

Erja Helttunen & Sari Kukkohovi & Kristiina Magga & Anu Pippola & Eija Savelius-Koski & Varpu Wiens (2017). Hankekytkös: Paljon tukea tarvitsevat - Paljon palveluita käyttävät 2015 - 2017
Avaa selvitys pdf -tiedostona
 

40 Rovaniemen päivystysprofilointi 2016

Rovaniemen päivystysprofilointi 2016

Nina Peronius & Petri Vuorijärvi (2016).
Hankekytkös: Paljon tukea tarvitsevat – paljon palveluita käyttävät -hanke (Kaste) 2015–2017
Avaa selvitys pdf -tiedostona